2019. március 17., vasárnap

MTM tall és más Barbie álmok

Mivel most minden időmet leköti egy megrendelés teljesítése, sajnos a ház miatta áll. De már tettem egy rakás előkészületet, így egy teljes komplett nap kéne fotózásra beállításra.

Addig is bemutatom a mindenki által ismert kosaras magas lányt. A leányzónak jönnie kellett hiszen magas jógás még nincs a gyűjteménybe. Mikor megvettem, már az is bennem volt hogy fejcserés támadás lesz. Nem szeretem ezt az arcot. És mit ád ég... amíg vásárlásnál azon törtem a fejem, hogy mely másik leányzóra cseréljek fejet, kiderült hogy otthon ül a nagy kedvenc. Véletlenül fedeztem fel, hogy jó a bőrszín egymáshoz. Árnyalat van de nem feltűnő. Így én nem is az eredeti kosarast mutatom be hanem a cserést.




És ha már új verzióknál tartunk, kivetítem ide a vágyamat, hogy melyek azok a jövőbeli babák amiket be szeretnék szerezni. Az újak közt sok a "fogyis". Kerekesszékes, művégtag. Bár az utóbbi kiber irányba van eltolódva. Ebből már tudhatjátok, hogy ez a kettő biztos hogy listás. És listára került a rövid göndör hajú lila pólóba, és a raszta hajú lány is.



A kerekesszékesből nem a szőkére vágyom. Adva van egy barna bőrű példány is.  (no találtam is képet róla) A kerekesek egyébként MTM testűek lesznek.


No és valóban ha  már 60 éves a Barbie baba, akkor van még egy vágyam. Méghozzá ez a pink szépség. Pedig nem szeretem ezt a színt, de most valahogy ezzel az arccal nagyon megfogott. Jó lenne ha nálunk is megjelenne. Eddig csak a fehér hajú fehér ruhás jött be mint jubileumos baba.


No ezzel teljes a listám, így jöhet a várakozás. (egyet megsúgok, a kerekes székes példányokat júniustól dobják piacra)

4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Én a protézis lábút biztos, hogy kihagyom, ennyire nem vagyok progresszív. De az újak közül nagyjából én is ezeket választanám. Reméljük, meg fognak jelenni nálunk is.

Boróka írta...

Nekem is tetszik a barna bőrű kerekesszékes. A raszta hajú is klassz, a többiért nem vagyok oda, de majd meglátjuk élőben. :-)

világbaba írta...

Nekem is van kívánságlistám, kerekesszékes és lábprotézises jöhetne, már csak a sztori miatt is, a lila felsős lány is tetszik, főleg, hogy a testalkata új, ha jól tudom a melle kisebb. Nekem tetszik a zöld hajú, pankos lány és szeretnék majd az új duciból is, mert azon is változtattak, teltebb lett a dereka. Majd meglátjuk mit lehet beszerezni! Kosaras lányodhoz gratulálok!

Bambuc írta...

Jaj, hát mindent megvenném! DE a fonott hajút biztos és a művég tagosat. A többi majd kiderül.
Én pl. szeretem a kosaras arcú baba fejét, de az az igaz, hogy olyan mint a focistáé. Kettő meg már sok nekem egy gyűjteményben(megvan mind2).