2018. július 22., vasárnap

Táska mánia

Van hogy az ember vesz úgy dolgot, hogy tetszik de nem tudom még mire használom. Valamire csak jó lesz. Így került hozzám a dekorgumi. Ráadásul színskálába vettem, nem pedig egyesével. Aztán ahogy néztem én a youtube videókat, látom ám, hogy van néhány jó cucc a gumiból. Nosza kipróbáltam. És  jött a vérszem. Mivel másra nem igazán használom, gondoltam feldolgozom az összest ami birtokomba van.

Így születtek hátizsákok és sport táskák. Mindegyik nyitható pakolhatós. Egyetlen hibájuk, hogy merev, de nagyon látványosak.









Ja és került még két kenyér pirító is.  Egyiknek nincs még hova bedugni. A másik a lányomé lett ezért kapott cukiság faktort.




És nincs még vége...

4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Egyik jobb, mint a másik. A hátizsákok különösen "élethűek" lettek :)

Boróka írta...

Szerintem is mind nagyon klassz lett! A csillámos kék annyira tetszik, hogy lehet én is megcsinálom majd egyszer valamikor! ;-)

Bambuc írta...

Hű, nagyon komoly!!!!!!!! Imádom, annyira jól néznek ki. A fotón meg nem látszik, hogy merevek lennének. A lányom imádná az egyszarvúsat.

A hátizsákok a kedvenceim

Agi írta...

Juj de cukik! Mind tettszik.