2018. április 29., vasárnap

Új lakók

Hát bizony ideje volt az új szériából beszerezni már. Jelen esetben a sötét bőrűek élveztek előnyt. Szám szerint 82 és 85 fashionista.  A rövid szőkét nagyon vagánynak tartom. Bár a ruhájával nem vagyok kibékülve. Valahogy az nem illik hozzá. Vagányabb vadóc cuccot képzelek neki. Esetleg bőrt...






A másik lány a szeplős duci az idei szériából a kedvencem. Nagyon bájos arca van. Kettő darab ruhával érkezett.






Úgyhogy most ők az új lakók.


Ám duci lányhoz eljött valaki látogatóba. Becky volt az, aki kíváncsi volt mennyire passzolnak egymáshoz. És bizony jók a színek.



  Ajjaj! itt valami készülőbe van! Becky megvadult! Valaki segítsen 85-ön!



A továbbiakba a horror nem lett fotózásra sem feltöltésre. (De azért tudjátok mi lesz)

3 megjegyzés:

Barbidou írta...

A rövid hajú lányhoz tényleg valami vagányabb szerelés illene.

A háttérben az a téglamintás az papír? Hol lehet ilyet beszerezni? Régóta keresek már hasonló aprómintásat.

Unknown írta...

Ó azt már nagyon rég vettem egy hobbi müvész ellátóba. Eredetileg ez egy fényes karton. Mindket oldala mintás. Ráadásul felesbe fal es tetöcserép mintaval. Na ezt a kartont szetvágtam és fénymásoloba vittem. Ott készült. Ugy tudom meg kapható ilyen.

Nőszirom írta...

Ezzel a sárga ruhás lánykával én is szemezgettem, de még nem költözött hozzánk. Gratulálok a lányokhoz. Látom azért a fejcsere összejön!