2017. december 3., vasárnap

Elkezdődött a várakozás.

Advent.

El is készítettünk egy új koszorút. A régi ugyanis a kámforral fogott kezet. Az új viszont nem lesz az enyészeté, mert minden mű. A gyertyák véletlenül jöttek össze. kerámia gyöngy eredetileg. Ebbe beleragasztottam fogpiszkáló véget. És a lángja az festék. Mivel lassan vége szakad a felújításból eredő káosznak, a babák is helyükre kerülnek. Így méltóképpen körbeülhetik a jelenlévők. régiek és újak. Kicsik és nagyok.





És egy kis szenzáció. Nemrég megfordultam az IKEA-ba. Csak egy zuhanyfüggönyért mentem. És mit ád ég, mellette voltak a fogasok, akasztók. És amit ott láttam ... 3 darabos szék szett akasztó címén. Mérete nem a Barbiéhoz van.


Nos hát felszereltem én is mert nagyon látványos. Csak az enyém most így nézz ki.
Az EAH babáknak, még úgy ahogy jó. Bár a szék lába rövid.




 Itt látható, hogy a Barbihoz kicsi a szék. De ebbe a pózba csak a jóga babák tudnak ülni egy széken.


A 3. példány amit a lányom elkobzott.



Páromnak annyira megtetszettek ezek a székek, hogy kijelentette, hogy csinálhatok ementáli sajtot a falból és rájuk ültethetem a babákat. Az ötlet nem rossz. Még kacérkodok vele.

Nincsenek megjegyzések: