2017. november 1., szerda

Mc2 negyedik.

Végre! Megvan! Az utolsó is. Teljes a létszám. Mc2 lányok egyetlen szőkesége és egyben az alakulat legcsufibb figurája. Talán ezért is halasztódott a megvétele.

Kivéve a dobozból se volt szebb. Viszont érdekes módon egy jó fotó háttér meg beállítási szög kiemelte mégis a sajátos szépségét. De lássuk a babát.

Adrienne's - mert így hívják - szemüveges. Hát ez nem válik előnyére, de a szemüvegesekre jellemző béna bájt azt hozza. Mint aki rosszul választott keretet. 




És szemüveg nélkül, háttér fénnyel. Nagy a különbség nem?

 


Extrém hosszú haja van, ami sajnos egyenetlenül is van vágva. Gondoltam hogy lerövidítem, de inkább most nem vágok bele.


A leányzó öltözéke egyszerű. Áll egy nagyon finom anyagból varrt kardigánból és egy ruhából aminek az eleje kissé ferde. Derekán fekete műanyag öv, és a nyaklánca is a ruhához van tögzítve gallér alatt. De én levágtam. Ami viszont ász az a cipője. Magas tűsarkú cipő, de olyan jó támasztással, hogy tartó nélkül is megáll a baba.





Az mc2 szokásához híven ízületes baba. Bár neki most gyengék az ízületei, mert derékba nagyon dülöngél. 




Sajnos nem tudtam csoport képet készíteni a lányokról, mert nagyon be vannak zsákolva a többiek. Felújítás miatt, így még elő is kell búvárkodnom őket. Ha meglesznek, akkor jöhet a csoportkép.

6 megjegyzés:

martimez írta...

Szerinted nem az "Ember Ewergreen" a legcsúfibb ?
Bár nem is egyformán csúnya , van olyan széria , ahol jobb egy kicsit , van ami tetszik is ...(vagy már annyiszor néztem , hogy hozzászoktam) Kár , hogy nálunk nem igazán lehet kapni . Most nekem is van kettő, Mc Keyla és Camryn. Te a Müllerben vetted ? mennyiért ?
A pécsi lányom szerint lehet , hogy onnan is el fog tűnni , mert már csak egy fetrengett kiárusítva a polcon , és már régóta ott lehetett . Nekem az Adrienne tetszik ...határozottan .

Unknown írta...

Igen Mülleres. Ez is elfekvőbe volt. A kökibe meg lehet kapni a szökét. Kár hogy csak ez a 4 alapbaba jött be. Van egy kekes fekete hajú ami nagyon tetszik nekem.

martimez írta...

Az kapható az aliexpressen :
https://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Style-Original-Josephina-28cm-MC-Fashion-Girl-Doll-for-Girl-Collection-Toy/32849979449.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.iBries

martimez írta...

Én még szeretném a csufikát ( Ember) és az Adrienne-t innen , de most nagyon rossz voltam és önkritikát kell gyakorolnom :)
Félek mikor ezzel megleszek , már elfogynak :D

martimez írta...

Jaj bocs , közben el is fogyott :(((
Pár napja még volt .

martimez írta...

https://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Original-Josephina-MC-Fashion-Girl-Doll-28cm-3D-Eyes-Cosplay-Dolls-Toys-New-Year/32844784683.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.Fyfgfk

itt meg mintha még kapható lenne a kék hajú