2017. január 27., péntek

Deszkázunk.

Még tavaly Froggy videóit nézve láttam, hogy vannak új mozgi babák a Barbiéktól. Akkor is a gördeszkás szúrt szemet. Aztán a játékshop elküldte a levelét az új mattel babákról és én döntöttem, hogy most itt és azonnal. Már csak azért is mert a mozgi babák nagyon gyorsan elfogytak és mi több nem nagyon pótolgatják őket.

Mikor birtokomba került, meglepődtem a csomagoláson. Eddig fel se tűnt, hogy fejjel lefelé csomagolták be, de még a nettes képeken is fordítva mutatják be.



A következő meglepetés a csomagbontáskor ért. Jó lehet azt már megszoktam, hogy ezeket a babákat atom biztosan rögzítik a csomagoló anyaghoz, - jobban mint más törékeny tárgyat -  főként a fejeket 2-3 belövő szállal is. De eddig olyat még nem láttam, hogy a felszerelést is átlőjék. Márpedig a bukó sisak így járt. És maradt rajta két ronda lyuk.


A kis csaj rucija egész jó, leszámítva a kockás inget, mert az elég merev anyagból van. Viszont a pólója bebújós mint a mozgi lányok mindegyikének.




Viszont most már újítottak a varrásnál is. Cikk-cakkal bevarrt gumis cérna biztosítja a rugalmasságát a pólónak.

Ez a csajszi is gyönyörű kreol bőrszínnel van megáldva. Ám érdekes módon teljesen más árnyalatú mint Summer. Így van 5 mozgi babám de mindegyik más bőrszínű.






Asha-hoz világos, Summerhez Sötétebb árnyalatú.





1 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Gratulálok az új lánykádhoz, csodaszép. Engem is teljesen rabul ejtett.