2016. november 20., vasárnap

Már megint kelléktár

Nos a szokásos Barbi kiegészítők tárlatába találtam egy újat. Zenei kiegészítők. Mivel még hozzá sem kezdtem a gitárhoz, ezt látva már nem is lesz megcsinálva. Kaptam egy gyárit. Ám szokásához híven most nem rózsaszín, bár van benne.
Még néhány jó kis apró kiegészítő volt a csomagba. mint csörgő, és fejhallgató. Ja és a pengető is benne volt. Ott van az ujján a babának bár elég homály.
Úgy hogy most a lányok nagy zenebonába vannak.







Ám a kelléktárból a fiuk se maradtak ki. Igaz nekik nem bolti példány jutott. Illetve az is de másként mint a lányoknál. A fűrésszel baltával már találkoztatok. A csavarhúzó meg a csavar kulcs az az ujjgördeszkás csomagokba volt a gördeszkához kerék cserére. Meg a mini csavarok is. Ám ezeket valahol muszáj tárolni. Ezért került elkészítésre a szerszámláda ősi változata. Ja és a védő csapiról csak annyit, hogy az egy hegyező volt, amiből kitörtem a világ legjobb hegyezőjét. Sapka nélkül is hegyez, így az is megmaradt. 
Most már csak egy munkás ruha kell és mehetnek dolgozni a srácok.





1 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Nagyon remek dolgokat sikerült beszerezned, nekem a lányoké is de a fiú szerszámok is nagyon tetszik.