2016. július 21., csütörtök

Super Hero girls

Elmentem vadászni. Hátha találok valami lőhetőt. És lőn... A vadászterület a Müller volt. Szeretem ezt a helyet, mert édes szájúságomat is kielégíti és baba fronton is akadnak újdonságok, amik sehol máshol csak itt. Így került a képbe egy szuper lány. Ami tényleg szuper volt, mert testileg se hasonlít egyetlen egy eddigi babámra. Valamiért a szuperség egyenlő izommal. Ez meg is látszik a figurán. Akit én levadásztam az Wonder Woman. Szuper csajokból is van persze több figura de itt csak ő volt fellelhető. Ez egy se csúnya se szép arcú baba. Kérdés hogy kapjuk lencsevégre. Plusz a kiegészítők se állnak jól neki annyira.




Itt a többi szuper nő a doboz hátoldaláról. Kettőnek a lába színes. Főként a piros fekete gatyás és a denevér csaj.



Névjegy kártya jár hozzá.



Komplett öltözékben. A cipője gáz, mert olyan mint egy öntött vas. Vaskos és nehéz, de megáll benne támasz nélkül.


És műanyag kiegészítők nélkül.


Az imádni való kombidressz. Már így is, de még ruhába is lehet látni hogy izom csaj.





Bár több ponton is mozog, bizony elég gyenge a mozgathatósága. A képek a maximális hajlíthatóságot mutatják.




Ehhez az izmossághoz hozzá tartozik az is, hogy a baba karjai elállnak nagyon. Nem lehet a testhez hajlítani. Erről a nagy vállgömb ízület tehet.


A baba a matteltól van, de most alul múlta magát minőségbe. Mint a lábán és a vállán is öntő hiba jelei mutatkoznak.



És a viszonyítási alap. Testarányokat nézve hosszú combú a lány. A dereka karcsúbb a barbihoz viszonyítva. A witch babához viszonyítva a válluk egy vonalba van. Csak a fej kisebb. Végül is egész formás baba. Ami engem zavar az a fogásra hajlított keze meg ez az izompacsirtákra jellemző testtől elálló kéz. Amúgy nem reménytelen a kis csaj.


A Müllerbe valójában azért mentem, hátha az új testarányú barbiknak több változatával találkozom. Ilyen szempontból keserves a csalódásom, mert még nincs tall és pettite babám.

Nincsenek megjegyzések: