2016. március 19., szombat

Zöldike a béka

Nemrég sikerült vadásznom egy nagyon édes zöld béka mintás anyagot. Pechemre csak a levágott 30x50-es méret volt és abból is az utolsó. Azóta meg méterbe nem látom. (hobbi művész)
Mivel a kis rókás pénztárcámat imádom, gondoltam még egy példány békásat birtoklok. Közbe meg a Facebook-on valaki feltett egy mobil tok videót. Mivel pont az a példány volt, amit én szeretek használni, és a jelenlegi tokom sajnos nem felelt meg a kívánalmaknak a régihez viszonyítva, pedig ugyan azt a típust vettem, de mintha össze ment volna. Így gondoltam egy nagyot és átbifláztam a létező összes mobil tok készítését a you tube-on. És belevágtam a fába a fejszémet. Első és éles példányt a békából készítettem, vállalva, hogy elpazarlom az anyagot. És minő mázli elsőre sikerült! Férjemnek is megtetszett és kért egy házi példányt a telójához. Egyetlen egy hiba csúszott csak a dologba. Nagy hevületembe elfelejtettem kivágni a fotó lyukat. így ha fotózni akarok akkor ki kell vennem a tokból. de nem bánom. imádom a kinézetét a formáját fogását.

Íme a képek:

A kis olló valójában a cipzár végén van.



 A mobil tok:


Kitámasztható kis tévének.



Gumis megoldás a telefon tartójának és záródásnak. Meglepően stabil, ha jó helyre kerülnek és jó a gumi feszessége.


Kapott, kártyatartó részt is,mert olyat bizony használok a papírfecnijeimhez. Ez az egyetlen dolog ami rosszul lett megcsinálva, mivel utólag tettem rá. De most már a következőnél tudni fogom, hogy legyen.





És egy kis koronás breki, amit iskolai órámon bemutató anyagnak szántam, de pont illik közéjük.

Nincsenek megjegyzések: