2015. november 25., szerda

Körbe körbe karikába

Körmön kötés. Már rég szerettem volna egyet, de fölöslegesnek tartottam 8000 ft-ott kidobni 3 keretre, amit jó ha egyszer használok. Ám jött egy új munka, hozzá az eszköz, így kölcsön vettem pár darabhoz. Az első a lila sál volt. Olyan mint egy garbó nyaka. Kb. úgy is viselkedett. Ezért ha a sál nem fedte be a pólóig a nyakam, ott didergett szegény pici bőröm a hidegbe. Így át sapkásítottam. Kapott egy pompont a tetejére, de elég súlyos sajnos a fonal fajtájából kifolyólag. Leget, hogy azt is leszedem. A másik két sál az cső sál, a legkisebb kerettel készítve, és összevarrva a két végét, nyakra tekerhetős le nem esős fazon. Szóval nem veszik el. Ezt két szálból fogtam össze az egyik világos-sötét kék, a másik lila-kék. Szerintem itt meg is fogok állni. Jó ezt a keretet használni, de uncsivá is válik az ember ruhatára ha sok az egyforma.








Elképesztő, hogy este lámpafénynél milyen színeket vesz fel a gép.

Nincsenek megjegyzések: