2015. október 23., péntek

Város nézés másképpen

Nefera végre normál cuccba. Lejött a hulladékokból némi nyomott mintás anyag. Fekete-fehér város képpel. Ennek már csak azért is örültem, mert nem kell mintáznom. Kiválasztottam a tetszetős részeket. 2 póló meg egy gatya jött ki belőle. Az egyik póló - szerintem a legjobb - Neferáé lett. A másikat a hibrid barbi-pullip. A nadrág Viszont taeyang -é lett. Viszont tök malőr, hogy ráadtam a cipőjét, majd levettem, és szegény pára most a másik lábfejét is amputálta. Pont a vékony kihúzható rúd tört el, tehát ezt sem lehet megjavítani hacsak fixre nem ragasztom. Akkor viszont gatyák fölrángatása újabb kín. Így kénytelen leszek egy férfiasabb kerekesszéket gyártani. Kapott a nadrágjához egy bebújós trikót. Kevés férfi szokott alulról pólóba bújni, de hát nagyfejűek vagyunk.



A hibrid barbi viszont fordítottja a fiúnak. Fekete naci mintás póló.


Egy kicsi gondot okozott Nefera haja. Mivel feltűnően erős zöld, nem lehet akárhogy adagolni neki a színes ruhát. Plusz még a fekete fehér póló sem segített volna önmagában. És micsoda véletlen, miközben selejteztem az anyagaimat pont egy ideális zöldre leltem. Ám csak olyan picike volt, hogy ez a halászgatya jött ki belőle. Jobban bírtam volna egy hosszút, de ez van.




Egymás mellett a srácok viszont tényleg úgy néznek ki mint egy város.



1 megjegyzés:

luna írta...

Nagyon jók lettek!! :)