2015. július 10., péntek

Fruityzz

Hát az úgy kezdődött, hogy adva van a Yogurtinis babáink. És ezek beszállnak a játékainkba. Gyerekével bajlódó anyuka, apuka mesébe. Eleinte a lányom a saját babáját vette be. Aki persze negyedóra leforgása alatt Evi babává nőtte ki magát, majd jött a kisméretű Barbi lány, végül a rendes Barbi méret. A vicc az egészbe ott kezdődik, hogy a lányom beszélgetés közben úgy játszik, mint a filmekben. Epizód vége, és közli hogy két év múlva, öt év múlva stb. Na és eztán kijött egy baki. Az összes Yogurtinist bevonta a játékba. Igen ám, de két lány mellett ott egy fiú. Hát bizony őt nem tudjuk megnöveszteni. (később eszembe jutott a Bratz kidz és boy, de azok nagyfejűek.) Szóval nincs Kent fazonú fiú babánk. Közbe meg vannak ezek a Loopsy gomb szemű babák, akik felett mindig megállok és jön a dilemma, vegyem- ne vegyem. Az utóbbi győz. De van hozzájuk hasonló hangulatú figura a Fruitzz csillámló szemű baba. Elég nagyok ezek. Mígnem zacskós zsákba macska példányra nem leltem. A rajta lévő figurák között leltem egy fiúcskát. Na mondom ez jó lesz egyenlőre a növekedéshez. Zacskó ide-zacskó oda, végig tapiztam őket, hogy fiút találjak. Találtam is,de bontás után ért a meglepetés. A képen egy kék hajú fiúcska volt, addig a papírja alapján ami zacskón belül van 3 hajszínnel létezett. És nekem pont azt kellett kifognom, ami lányos. Rózsaszín szem és haj. Dobtam egy hátast, de a lányom rózsaszín imádata miatt végül is jó helyre került.
Már csak egy dolog maradt zavaró. Kókusz Karcsi nem kisebb nála. Legfeljebb a csecsemőből egy ugyanakkora fiúcska lett. Így jöhet a: - két év múlva...




Nincsenek megjegyzések: