2014. július 10., csütörtök

Fiú,fiú,fiú!

Mink ugye lányos ház vagyunk. Mostanság kezd lecsillapodni babavásárlási mánia. Valószínűleg mert megvannak a fő-fő babák. Így nem is terveztem semmi vásárlást. Hát tényleg nem tervszerűen jött. Csak néztem a használt játék bolt kínálatát (elvégre gyerekem van) és ott ült vagyis inkább hánykolódott egy doboznyi babakupac halomba. Egy dögös bár elég koszlott példány hímnemű. Sokáig néztem mert hirtelen nem tudtam beazonosítani milyen baba ez. Hát My Scene férfias példánya. Irtóra megörültem neki. Így hazafuvaroztam őt. Kapott egy alapos mosdatást. Főként körömlakk lemosóval az egyéb gyanús folt eltávolítására. Egy alapos fejmosás is járt mellé. Majd turbó sebesen ruhát varrtam neki. Nem vagyok foci őrült, de folyton ez a sötétkék anyag van kéznél, ha fiúra kell valami. így világos színként pár csíkot kapott, ezzel viszont mez lett a szettből.
Amin viszont meglepődtem, hogy ez a fiú mindenhol mozog, még a dereka is előre hátra. Szóval a mindig mozgó kedvenc test típusok közül való. Ami azért is lepett meg, mert a My Scene lányba ilyen mozgékony babát még fotón sem láttam.




És ha már ilyen hajlékony a srác, behajtogattam valahová, ami a következő bejegyzésem lesz majd, mert még nincs kész. De már most olyan jó. :)


Nincsenek megjegyzések: