2013. május 23., csütörtök

Emberféle lenne

Még tart a fimo őrület. Mivel fejbe vettem, hogy ez lesz majd az alapanyaga bjd-s házi készítésű babámnak. Közbe rábukkantam a művészellátóba erre a negatív formára. A csomagolásán egy ülő térdén könyöklő tündérkét lehet belőle varázsolni. Amint a mintán látható, komplett fej, egy fél mellrész illetve jobb és bal kéz és láb első része készíthető el ezzel.Csak hát... Nekem pont nem egy torzó kell. Bár torzókat gyártott a lányom is, azt mondta medál lesz belőlük. Majd segítek kikupálni hogy hordható szobor legyen a nyakba. :)


Viszont nekem egy Teljes emberkére volt szükségem. Így elkezdtem pótolgatni a hiányzó részeket. A fejjel nem volt gond. Eleje simán elkészült. A háta szintén az elejéből készült, csak jól hátba veregettem és a kebleket eltoltam lapockázni. Hasa, feneke sehol nem volt, így magam formáztam. A karjai maradtak, csak a hátsó részén lekerekítettem őket. A lábakat dupla részből csináltam, jobb és bal oldalt összeraktam csak hátul levágtam a lábfejrészt, térdet benyomkodtam. Kicsit vaskos lett. Egész jól összeráztam a kicsikét, csak... A gyurma irtó puha volt, az illesztési pontokat elég nehéz eltüntetni, a karok lábak nyúltak, vagy épp vastagodtak. Az egész baba nyeklet- nyaklot, félő volt, hogy szétesik. Ahol súlya volt, ott folyton benyomódott az ujjam felett. Mire sütőlapra került, már egészbe maradt. Ám valamit eltolhattam sütés közbe mert kisit bebarnult ahol érintkezett a sütő felülettel, plusz a feneke lapított lett. (nem is mutatom meg hátulról) Végezetül el kell döntenem hogy ez most fiú e vagy lány. Egy dolog viszont biztos. Egyiptomi lesz. (hű akkor sötétebb árnyalat kelet volna)




Nincsenek megjegyzések: