2013. április 6., szombat

Szőke ciklon

Na ez nem Rejtő Jenő regénye. (pedig az is jó) Egyszerűen csak arról van szó, hogyha babát veszek akkor mindig figyelek arra, hogy barna hajú legyen. Lévén hogy nem rajongok a szőkéért, más rész meg sok van belőle. És itt jön a fura gondolkodásmódom. Minap benéztem a vitrinbe és nem értettem miért gondolom azt hogy tele vagyok szőke babákkal. Leszámítva a Barbie és Bratz baba szőke haját, két fehér hajú van és a többi mind barna. Valószínűleg a boltban lévő túlnyomó szőkék keltik bennem, hogy kevés a barna. Na ezért most határozott céllal vettem egy szőke My Scene babát. Ám mivel tényleg nem rajongok ezért a hajért levágtam a haját vállig érőre. Továbbá mivel olcsó példány volt alig volt rajta ruha, ezért kapott tőlem egy műbőr gatyát, ami sajnos nagyon nehezen ment rá olyan tapadós a lábára, ráadásul nem megfelelő a nadrág derékrésze, így csípő nadrág lett belőle. (szó szerint kilátszik a bugyija ha leül) És kapott egy polár garbót, ami hátul záródik. Megjegyzem tavaszi holmit kéne gyártani, de ez az angolos esős idő ezt hozta ki belőlem. Arról már ne is beszéljünk, hogy pont ma kisütött a nap.


A vitrin banda. Szőkék előnyben??


Új szerkóba

Fodrászolás eredménye

Nincsenek megjegyzések: