2013. március 5., kedd

Baba horror

Köztudott, hogy a HM babák a hulla osztályt gyarapítják, lévén, hogy túlvilágiak, és göthösek. Ám álmomba sem mertem gondolni, hogy van még folytatás ami úgy szólván a baba megcsúfolása. Nos Skelita Caleveras a csontváz lány túltesz mindenen. Először mikor megláttam, még csak a lábain akadtam ki. A sminkje, pofija még belefért a horroros ízlésembe. Ám mikor a netten bekalapálta a nevét és kidobott egy rakás képet, úgy meglepődtem, hogy szó szerint tátva maradt a szám. A csontvázlány tényleg csontváz. Testileg is. Nem értettem. Amit a boltba láttam fel volt öltözve, úgy mint a többi lány. Gondoltam cserélhető test. Mikor legközelebb találkoztam vele a boltokba, hát ruha alá néztem amennyire e doboz engedte. És nem akartam hinni a szememnek. Tényleg csontváz. Na akkor nem volt megállás, hazahoztam egy példányt belőle. Mikor kibontottam akkor ért a következő meglepetés. Azért nem egyértelmű csontvázlány teste, mert a ruha miatt, hogy öltöztethető legyen egy áttetsző test implantátumot kapott ami levehető. Szóval ez a baba kész borzalom, de pont e miatt nem maradhatott ki. Azóta meg a lányom is markába kaparítota  és szépen megtanulta rajza az emberi csontváz alapját.

A csajaszi itt még a dobozban. A beállított haja miatt a szokásos hulla bűz szaga volt, mikor kiszabadítottam a papír börtönből.

A kíváncsiság miatt azonnal ruhátlanítottam, és elküldtem mosodába a haját.  Aztán észbe jutott sosem lesz többet ruhája, máskülönben  nem fog érvényesülni a csontváza. Majd keresünk valami nagyon áttetszőt.

Ez itt a becsapós része. Most kövérke vagy soványka?


A feje miatt kellően nőies is tud lenni, de ez már burleszk.  Olyan mintha a díványon felejtették volna a csajt évszázadokkal ezelőtt mikor még csak hódítani akart.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez a baba már egy kicsit tényleg sok! :)

martimez írta...

Szerintem így klasszul fest, sokkal jobb , mint ruhában...mert így annak látszik , ami... nem anorexiás , vagy halálos beteg , lesoványodott nyanyának... kíváncsi vagyok, (leszek ) az új ruhatárára