2013. január 3., csütörtök

Furcsa véletlenek

Mint említettem próbálok nem csak négyzetes bútor darabokat gyártani. No és egy másik asztalkát. Bár szöglet itt is van azért már nem kocka. Csak azt sajnálom most nem sikerült munka menetet fotózni. (filmet néztem közbe, míg a ragasztás száradását vártam, magam is oda ragadtam a munkához) Az asztalka kettő 1/2 centis 6 szögletű lapból készült. Az egyiknek kivágtam a közepét az lett a talpa. Majd a két asztallapot tapétázás közbe összeragasztottam. Először márvány mintás asztalbelsőt akartam gyurmából, de azt nem sikerült összehozni. Így maradtam az ezüstösen csillogó asztalbelsőnél. Mit mondjak nem volt könnyű pontosra elkészíteni, ezért maradtak hézagok a szélén. Ám úgy döntöttem lelakkozom és akkor lakkal kitöltöm a réseket. Na és itt jött a meglepetés. Sima fényes felületet gondoltam, ám száradáskor kitettem az erkélyünkre, ami irtó hideg. Ennek következtében a lakk megszáradt és megrepedt. És olyan szép lett a repedezett minta, hogy nem is sajnálom. Végtére is márványosat akartam. :)


1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez nagyon klassz lett! Tényleg jó a megrepedezett lakk a közepén!