2012. augusztus 11., szombat

Iskola kezdésre

Még mindig tart a táska őrület. A mostaniak inkább az ifjúságnak szólnak, színűkbe fazonjukba. Mindkettőt imádtam varrni. A kéket az anyaga miatt. Igaz megkellet küzdenem vele mert ez rugalmas latex, nagyon jó tapintása van. Igaz viszont túl vékony anyagú bélést választottam neki. Amikor az anyagot megvettem nem ezt a fazont terveztem belőle. Így viszont egy olyan könnyű táska lett belőle, hogy olyan mint ha nem is volna. (üresen)

A másik, nos azt imádtam csinálni. Valójában ez egy lefűzős mappa borító. De a fazonja annyira lenyűgöző, hogy tucatszám tudnám gyártani. Úgy hogy ha valakit érdekel, nyugodtan megkérhet rá, hogy elkészítsem. Az egészbe az a jó, hogy nem kell böhöm nagy táskába csomagolni az irományokat. Így valójában nem csak sulisoknak, hanem iroda kukacoknak is jó.








Nincsenek megjegyzések: