2011. szeptember 23., péntek

Pullip szabadidő ruhája

Végre valóra váltottam a tervemet, miszerint szabadidő ruhát kapott a leány. Csak megfelelő anyagra volt szükségem. Nos nem volt ilyenem, de volt egy rakás használaton kívül helyezett vastagabb pólóm. Ezek közt találtam meg a kedvenc színemet is. Az egyszerű magasított nyakú szabadidő felsővel nem volt könnyű húzózárat találni, lévén, hogy a magyar piacon nincs is ilyen méretbe. Egy egyszerű cipzár végeiről levágtam majd leégettem az anyagot és végét elkötöttem. Végül nyitható csukható, csak a záródással többet kell bajlódni. Nadrágja gumis derekú. Az egész példányt kézzel varrtam, kivéve a cipzárt és az alja meg derék felhajtást. Sajnos a gép el is nyújtotta az anyagomat. Nem vagyok a legjobb a rugalmas pamutok varrásával. De szerintem a nagyon jól sikerült. A sapi viszont egy maradékból összehozott dolog. Valójában a póló ujja van össze varrva. Végül is ez a lányom mérete. :)




2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz!!! Tetszik a színe és a mintája!

Luna írta...

Nagyon jó lett!!!! :)
Csini a Csajszid :)